
14 dagen bedenktijd
Klanttevredenheid staat bij MYdesign Sieraden voorop. Als u niet tevreden bent met uw bestelling, doen we ons uiterste best om alsnog een tevreden klant van u te maken door met een passende oplossing te komen. U kunt uw bestelde producten binnen 14 dagen aan ons terugzenden. De eventuele kosten voor de retournering vindt u onderaan deze pagina of op https://www.mydesignsieraden.nl/verzenden-leveren. U kunt hierbij kiezen voor een vervangend product of voor teruggave van het aankoopbedrag. Wilt u een product terugsturen? Volg dan het onderstaande stappenplan of download het retourformulier en volg het stappenplan.
Graag uw retour / omruiling aanmelden in uw account of per email: info@mydesignsieraden.nl
Niet in uw account of per email aangemeld, dan kan uw verzoek voor retournering / omruiling niet behandeld worden!
Stappenplan retourneren (en ruilen)
- Stuur een mail naar onze klantenservice op e-mailadres: info@mydesignsieraden.nl. Vermeld hierin duidelijk:
- Het ordernummer van uw bestelling.
- De reden van de retournering.
- De gewenste retouractie (een vervangend artikel, ruilen of uw geld terug).
- Wij beoordelen vervolgens uw verzoek. Wij streven er naar om dit zo snel mogelijk te doen, in de meeste gevallen ontvangt u binnen enkele uren per e-mail bericht(en) over de status van uw aanvraag.
- Als uw retouraanvraag wordt goedgekeurd ontvangt u van ons een e-mail waarin staat beschreven hoe u het artikel naar ons kunt opsturen.
- Vul het bijgesloten retourformulier in die u bij uw bestelling ontvangen heeft en voeg deze bij uw retourzending.
- Na ontvangst, controle en verwerking van uw retournering zal het vervangende product naar u verzonden worden of het bedrag zal binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort worden.
- Bij gehele retour, zonder omruiling, krijgt u na controle het aankoopbedrag incl. reeds betaalde verzendkosten retour.
- De kosten van retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Let op: zonder onze goedkeuring vooraf kunt u uw bestelling niet retourneren. Wij kunnen uw retournering dan niet behandelen in onze administratie.
Bij een ruiling mogen artikelen slechts één keer geruild worden, een tweede ruiling is niet mogelijk.
Uitzonderingen:
Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder de bedenktijd:
- Artikelen die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt zoals (mits de verpakking is geopend).
- Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
- Artikelen waarvan de verpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.
- Artikelen die niet opnieuw kunnen worden gebruikt om hygiënische redenen (mits de verpakking is geopend).
Kosten:
De verzendkosten van een retour zijn altijd voor de klant.
Waarom geen gratis retournering?
Dit is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (de bezorger, zoals PostNL, DPD, DHL verstuurt helaas niet gratis), moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen retourneerkosten rekenen - zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels.
Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen (en behouden) dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten/retourneerkosten worden berekend.
De webwinkels die dus geen retourneerkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de 'geen retourneerkosten'.........
Wij houden de kosten liever open en eerlijk!
LET OP: Het is niet mogelijk om een product onder rembours terug te sturen!
Crediteren:
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de ondernemer het geretourneerde product heeft ontvangen. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Retouradres
MYdesign Fashion
Koningin Julianalaan 136
2274 JN Voorburg
The Netherlands
De meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:
Ondersteuning > Algemene voorwaarden